kola_king Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag har typ 1500 kr. och GC, Xbox och PS2 (och nintendo 64). Vilket spel borde jag köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) du borde köpa det nya star wars jedi acadime eller gte san marino Redigerat 5 April 2005 av mikaelrask Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Gta san marino? Är det inte san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Det beror på vad du gillar för sorts spel det skulle vara bra om du sa det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Tja, jag gillar att ha kontroll (Lite svårt att förklara), och jag gillar spel där man lever ett liv, och samtidigt kunna utforska en värld med saker att göra. Spel med stor frihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Orka med starwars det är ju töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 fabel [Till Xbox] Zelda four swords [Till gamecube] fast till PS2 finns det inga bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 inga bra spel till ps2 ?? gta, spelen är några exempel...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 My little ponny! ¨ DJävligt bra kontroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 fabel [Till Xbox] Zelda four swords [Till gamecube] fast till PS2 finns det inga bra spel. Bara för att du inte har en ps2 . Köp GTA SA bästa Spelen alltså och Ps2 är bäst i marknaden och säljs redan nu ! Dem lägger inte ner den för att den är så poppis . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 GTa är kanske bra för dig någon av dom sorterna. Eller the sims ;) Men halo2 är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Havrets moon är bra om man gillar at leva som ett liv Det är till GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.