Gäst Kilimanjaro Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) jag glömmer aldrig Apu "please come again" men homer och Bart äger sönder hela j*vla USA.Jag har sett alla simpsons som gjorts Redigerat 16 Juni 2006 av BadSanta963 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Jag gjorde det där roliga testet och jag blev Lisa Simpsons. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Haha Emil! Det klär ju dig som är så smart^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Testa och gör testet själv G2 så får vi se vad du är för karaktär. Ps. Klart att han blir Marge, XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Var kan man göra testet? >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Klicka på den här länken så får du reda på vilken Simpsons karaktär du är... Simpsonstestet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Ville bara påpeka att ni chattar i forumet och kan få en varning om en moderator ser det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Simpsonstestet fungerar inte! Corpsegrinder: Sorry, jag ska skärpa mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Den länken ska finnas någonstans på förstasidan så den kanske fungerar där. Jag kanske råkade kopiera av länken fel eller något. Corp: Det är skillnad mellan att chatta och diskutera om ett ämne och hjälpa till med saker som rör det ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 §1.12. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg