egget91 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 :( Hej Vi har nyss skaffat ADSL 2 tripple play modem. men när vi surfar så loggas vi ut från internet efter ett tag. Sen måste man starta om datan och sen skriva in andvändar namn och lösen ord. Man hinner sitta i ungefär 20 minuter. :( Vet någon vad som är fel? :unsure: Vi har kopplat in det i första telefonjacket som det stog att man skulle göra. :( Jag som har längtat efter ADSl så länge! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Telia? Då ska du skaffa IClogin den loggar in dig automatiskt var 5e minut tror jag de e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 är telia så eller...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Men jag tror inte att pappa vill köpa något sånt där grejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Telia har en inställd grej som gör att om man inte är aktiv dvs att någon information skickas utåt så loggar den automatiskt ut.. Kan senare på att det inte är detta det handlar om :meddum: IClogin loggar in en var 5e minut eller liknande för att man inte ska loggas ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Telia har en inställd grej som gör att om man inte är aktiv dvs att någon information skickas utåt så loggar den automatiskt ut.. Kan senare på att det inte är detta det handlar om :meddum: IClogin loggar in en var 5e minut eller liknande för att man inte ska loggas ut jag hade ett liknande problem förut... fasst då kunde jag inte loga in på en halvtimme eler så.. har du internet ikopplat i huvudjacket? det hade inte jag så det var därför det inte funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag har det i huvudjacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 man ska ha det i första jacket... annars funkar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.