simpsons_13 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 var ska man skriva in fusk är det i option menyn för att när jag vill skriva ett fusk så håller jag in L1+R1 och trycker de koden som man få alla bilar men jag har inte alla bilar då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Man ska pausa och trycka på Quit Game och när man är i Simpsons vardagsrum ska man gå till Options där slår man in koden sén trycker man på Continue Game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpsons_13 Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Det funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det funkar inte för att man ska göra så här:när man spelar så ska man trycka på start och sen gå in i options och där skriva i koden!!! 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg