Farenhait Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Vilken spelare tycker du är bäst som spelar i NHL? Ni kan också skriva en lista på dem! 1. Markus Näslund Han var bra den säsongen han spela i NHL men inte lika bra i MODO 2. Martin St Louis Gudomligt snabb 3. Brett Hull gör sitt jobb på banan 4. Joe Sakic En skicklig veteran Nu vill jag veta din lista :visslar: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 1. Martin Brodeur (New Jersey Devils) han är helt enkelt bäst ivärlden... 2. Jarome Iginla (Calgay Flames) grymt målfarlig Canadens slog sig in en första plats i Candas worl cup första femma. 3. Peter Forsberg (Colorado Avalanche) bättre svenska har vi aldrig skådat 4. Martin St.Louis (Tampa Bay Lightning) vann poäng ligan förra året och vann: Stanley Cup, World cup, Hart Memorial-Trophy, Art Ross-Trophy och Lester B. Pearson säsongen 2003-2004 5. Scott Niedermayer (New Jersey Devils) världens bästa back.. jo det stämmer nog men hot som chara kan han ramla av tronen men i NHL var han bäst senaste säsongen... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 (redigerat) 1.Daniel ALfredsson(Ottawa Senators)HAn äger stenhårt 2.Peter Forsberg(Colorado Avalanche)Är också väldigt bra 3.Marcus Näslund (Vancouver Cannucks) Ledde Ligan väll? 4.Jarome Iginla(Calgary Flames) ästa centern 2003 Det där är väll min Redigerat 6 April 2005 av Typhoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 NHL finns ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag gillar en spelare som heter Su gande ap or Han spelar i Kina!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 NHL finns ju inte! jo det är bara lock out.. men ligan finns fortfarande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 (redigerat) 1. Nicklas Lidström Min favorit spelare vet inte om jag har någon annan ;) Redigerat 7 April 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag gillar Joe Sakic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Först och främs gillar jag lagen San jose, NY islanders, New jersey devils. Top-3 Målvakter: 1.Martin brodeur. 2.Evgeni nabokov 3.Mike dunham Top 3 spelare 1.Daniel alfredson 2.Zdeno chara 3.Joe sakic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 1. Markus Näslund 2. Steve Yzerman (okej ganska gammal men en av världens mest allrounda spelare!) 3. Nicklas Lidström (världens bästa back) 4. Jarome Iginla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Ute spelare 1. Martin st.louis 2.Jaromie Iginla Målvakter 1 Nikolai Khabibulin (kan ej stavning) 2 Martin Brodeur Jag hejar på Tamba bay Lighting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Ute spelare 1. Martin st.louis 2.Jaromie Iginla Målvakter 1 Nikolai Khabibulin (kan ej stavning) 2 Martin Brodeur Jag hejar på Tamba bay Lighting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.