Dennan Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Nu har jag taggit tre kort som den där foto gubben har bet mig om. men den där lilla killen som sitter på en trappa vad ska man ta kort på????? :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Lilla? jag tycker han är stor jag, du ska plåta fullmånen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 ska jag ge honom kortet på dagen eller natten??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 det spelar ingen roll, jag gav det på dagen, men det är nog lättast att plåta fullmånen på natten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Tack KazeN^ :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg