barbof Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Hur kommer jag in i RegiIce grotta ja har redan RegiRock och RegiSteel men när ja kommer till RegiIce grotta e de bara sån där konstig text. :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 klicka på a framför texten och stå där i två minuter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ska man inte stå där bara i 5 minuter? I alla fall så är ett tips om du har ett SP är att du har på de medans du laddar så du sparar på batteri! Så gjorde jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 men vart ligger regiice´s grotta och ska man läsa texten (trycka på A) eller bara stå där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ja, man ska läsa via att trycka A, och jag har för mig att det är den som ligger på en ö mellan Granite-Cave-Ön och Petalburg Beach eller vad den nu heter. Man ska surfa från Granite-Cave-Ön och uppåt men hålla så långt till Vänster man kan, det går bara om man har klarat E-4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ja, man ska läsa via att trycka A, och jag har för mig att det är den som ligger på en ö mellan Granite-Cave-Ön och Petalburg Beach eller vad den nu heter. Man ska surfa från Granite-Cave-Ön och uppåt men hålla så långt till Vänster man kan, det går bara om man har klarat E-4 Allt där är nästan rätt förutom det du sa att man måste klara Elite Four för det behöver man inte! Jag fångade Regice men då hade jag inte klarat Elite Four så man behöver inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 så man ska alltså bara öppna texten och vänta i några menuter får att få fram han är det lika dan på de andra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barbof Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 tack nu har ja fångat honom (dom andra me). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tino20 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hur kommer man in i grottan registeel regice och regirock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 måste öppna sealed chamber. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ska texten stå uppe i 5 min.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg