(=Sonic=Master=) Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 tjänar ni något på att vara moderatorer eller bara har ni det jobbet som fritidsjobb? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Vad jag vet iallafall, eller man fick lite fm för att acceptera jobbet typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag har då inte fått någon lön iallafall. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Det är väl lön nog att vara modd på denna sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Det är klart som korvspad att de får! De får en disktrasa och en bulle från city gross varje år. -.- Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Nope, inte vad jag vet. 'o' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Nope, inte vad jag vet. 'o' Dom får ju äran att vara mods.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Nej, vi får ingen lön. Det kan hända att modsen fick det tidigare men inte nu längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Förr fick man det på sätt och vis, vad jag vet iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Någon direkt lön får vi ju inte. Dock får vi 20 000 FM när vi börjar som mods, fast måste man påminna admin om dessa...^^; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 okey..men hur har ni tid med att vara moderatorer.. måste ni logga in vid en viss tid eller kan ni gå in när ni vill? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 de kan väl gå in precis som vi vanliga dödliga... men jag föreslår att du kollar i "Moderatorer - Utfrågning" i Allmänt, där finns en tråd där man kan ställa frågor till modsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg