Cheat Freak Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Hej! Spelar du inne-bandy? Vilken position? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag spelar innebandy Postion forward men det vet du redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheat Freak Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Yes :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 spelar också innebandy som center.. var någon på örebro cupen i innebandy 2005 1-3april?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Spelar innebandy Lag:Ballrog Position:Back Nummer på tröja:20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Kör ibland på gatan med massa andra kompisar och i skolan och på gympan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag spelar också innebandy.....men ja har ingen speciel position:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Hej! Spelar du inne-bandy? Vilken position? Jag spelar :) Position:Forward-Center Det vet du ju redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheat Freak Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Japp Dr.cheat <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag spelar också det vet du Position : Forward Tröjnummer : 21 Lag : CIF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 (redigerat) Jag spelar oxå innebandy... Position: Forward Tröjnummer: 16 (vill ha 61) Klubb: Gävle GIK OT: Snälla ändra rubriken till Innebandy utan bindestreck.... Redigerat 25 April 2005 av SeablossoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Min position är Vänster forward men jag kan spela alla positioner så man kan kalla mig en allroundplayer. Men inte målvakt förståss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.