Hoppa till innehåll

Gta San Andreas

TJENA

Rekommendera inlägg

Hej! Ni vet väl att man får köra en GO KART på ett uppdrag?Jag undrar jag har ju klarat det uppdraget men kan man inte få den igen?Jag skulle så gärna vilja ha den igen.Snälla säg till ifall ni vet att man kan få den igen.Jag skulle så gärna vilja ha den för den var skitcool att köra. :D

OBS! SÄg till så fort som möjligt om man kan få den igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ganton

vid madd dog´s hus vid andra ingången och vid nåra hus i västra sf "gettot" eller vid sin flygplats man åker dit i ett uppdrag för toreno det e uppe på en klippa precic framför flygplatsen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vid madd dog´s hus vid andra ingången och vid nåra hus i västra sf "gettot" eller vid sin flygplats man åker dit i ett uppdrag för toreno det e uppe på en klippa precic framför flygplatsen

men vart?Vilken flygplats?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Hej! Ni vet väl att man får köra en GO KART på ett uppdrag?Jag undrar jag har ju klarat det uppdraget men kan man inte få den igen?Jag skulle så gärna vilja ha den igen.Snälla säg till ifall ni vet att man kan få den igen.Jag skulle så gärna vilja ha den för den var skitcool att köra. :D

OBS! SÄg till så fort som möjligt om man kan få den igen.

anvend roligt tema fusket så får du den :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zell

japps .. den har man sett :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ganton

absolut

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...