Wrestling_guy Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 (redigerat) Vad ska man hopp saken som man kan köpa till sinna bilar om man inte använder den eller gör man? Redigerat 8 April 2005 av Wrestling_guy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 hydraliken .. man håller inne R1 lr nån av kanpparna där. o sen rör man bara på spaken .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Läs instruktions boken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Man håller in handbromsen å gasar så ska har jag förmig att man ska svänga lr nått. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Man håller in handbromsen å gasar så ska har jag förmig att man ska svänga lr nått. Nej man ska inte gasa :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Nääpp man jag hålla in R1 eller R2 sen röra på spaken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chipee Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Man ska hålla in r1 eller l1 o sen hålla in X sen ska man röra på vänster eller häger analog... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Man håller in handbromsen å gasar så ska har jag förmig att man ska svänga lr nått. Men om man först gasar så att man får fart, sen trycker man ner handbromsen och svänger, så sladdar man. Men det har ju inget med hyrauliken att göra.Förresten så måste man ha nivå 3 hydraulik för att kunna studsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg