Gäst YoTo Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Ja?? Jag tycker själv Perfekt Dark !=)
Dannie Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 [RENSAT] Ser ni en tråd ni anser onödig... Anmäl, skriv det inte i tråden. I detta fall var det bara en som gjorde det. Och personen i fråga skrev aldrig här. Bra. Om ni motiverar varför erat favoritspel är just det bästa, då låter jag tråden stå öppen.
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Chameleon Twist för det är grymmt bra musik på sista bossen plus att det är super roligt 2P spel.
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Jaha nu kommer tråden bli låst bara därför ni inte skrev anledning.
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 zelda spelen därför att de har en bra story och tar rätt så lång tid att klara...de är helt enkelt de bästa äventyrspel jag spelat
Xade Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 MEN SKRIV INTE I TRÅDEN DÅ!!! NI FÅR JU INTE DET, DET E JU FÖRBJUDET!!! annars gillar jagBanjo-Kazooie
Escain Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 ja undrar vem som anmälde tråden? *humhum* själv gillar ja zelda-spelen till n64, för de e spel som tar tid att klara å man kan köra dom flera gånger om utan att tröttna på dom. Pokemon puzzle legeue(?) e oxå bra, den e lite svår.
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Skrivet 8 Januari 2004 MEN SKRIV INTE I TRÅDEN DÅ!!! NI FÅR JU INTE DET, DET E JU FÖRBJUDET!!! annars gillar jagBanjo-Kazooie vi fick skriva av dannie om vi motiverade varför....så tänk dig för innan du skriver nåt som du bara hittar på...
Slasktratt Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Hmm.....Svår fråga. SSB Kanske..Det har en ganska eller mycket stor blandning karaktärer och det behövs dels en hjärna..vilket det inte behövs på alla spel...T.ex Ready 2 Rumble Boxing...Jag hatar slå,slå,slå,slå! Det är ingen hjärna i det! Ok, SSB är rätt mycket slå,slå,slå,slå...Om man trycker A,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a,a men vem F@n gör det?! Har aldrig spelat Zelda spelen på riktigt bara suttit och fingrat och även tittat på när andra spelar, är de bra eller? :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:
Rekommendera inlägg