Thunder Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 oot (zelda) Jag har bara det om man inte räknar med mm Men förut hatade jag zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 perfect dark,oot,goldeneye och de bästa:super mario 64! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 zelda spelen för det är klurigt och roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 jag gillar zelda spelen dom äger totalt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 finns inget bätre än zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ALLA ZELDA SPEL ÄGER....! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 The legend of zelda: ocarina of time, därför att det är otroligt bra grafik, härlig musik, klurigt men inte för svårt, verklighetstroget ( :P ), drösvis med sidouppdrag, skojjigt, skojjigt, skojjigt och som min svenskalärare skulle säga: "en riktig klassiker" :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 detta kanske inte har med ämnet att göra men spelar din lärare zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda-boy Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) the legend of zelda:ocarina of time har spelat det men har inte det och the legend of zelda:majora´s mask vet någon varför jag har fått 5 varningar :angry: Redigerat 6 Februari 2004 av zelda-boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 det har du inte du har inga varningar eftersom det inte är ifyllt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Prata inte om nåt annat än Skillnaden nu....hade du spelat Majoras mask och zelda ocarina of time ??? Hajjade inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 tråd urspårad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg