Doed Skrivet 9 April 2005 Rapport Skrivet 9 April 2005 vad e de för media player (vilken verision) Citera
Xleonz Skrivet 9 April 2005 Rapport Skrivet 9 April 2005 han har vell den nya om han laddat ner den nyaste? Citera
Gäst Crap Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 Prova att installera om det och prova med att spela olika låtar. Citera
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 Du kan ju prova ladda ner nån annan version annars kan du ju fråga någon som är Kung på sånt Citera
Dysfunction Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 Installera om det då...kan vara så att några codecs är i konflikt också. Blir det bara så med Media Player eller händer det med exempelvis Winamp också? Händer det med alla filformat eller bara mp3? Annars kan jag starkt rekommendera Winamp Media Player Classic. Ladda ned här -> WMPC Den e inte lika flashig som Media Player, men funkar mycket bättre och kräver betydligt mindre minne. Citera
johannilsson Skrivet 27 April 2005 Rapport Skrivet 27 April 2005 jag har precis samma problem när jag startar meda player kommer det fram den här "avsluta nu" ibland funkar de o starta på andra sätt:S :huh: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.