hallon_flicka Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Det är ett skitspel! Man är en hund och går runt i en hundpark och chattar med andra hundar. Sen kan man pissa och para sig. haha, LOL ! Då är ändå habbo sämre, man går omkring med en tecknad gubbe som har ett namn, det är likadant med hundparken fast man är en hund, man kan köpa hattar, och man ska få karma för att stiga i rang, man måste också samla ben för att kunna köpa hattar, och när man stiger i rang så får man göra fler saker, som tex simma i vatten, skita, pissa, warpa, klä ut sig och MASSOR av roliga saker, men tyvärr tar det lång tid innan man blir högsta rangen, säkert mer än ett halvår, så många vill veta fusket till ben, rang, och kanske tilloch med ålder. Har ingen något bra program ´som gör det enkelt att fuska tyill onlinespel? hör av er //d_crap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) Jo du som gammal veteran på hundparken (Jycklar hund heter Daniel men slutat..) vet jag att man INTE kan fuska, visserligen när jag var en ung slädhund så kom det ett "ninja fusk" så man blev Ninja hund. Richaell kanske du känner till? Han fuskade till sig 50,000 ben och så.. Men iaf just nu finns det inga fusk om det inte finns buggar, spinn lovade att det INTE skulle finnas fusk om det inte blev en bugg i spelet. EDIT:Glömde att du kan hacka spelet, men du kan bli stämd på ca 70,000 kr då. Redigerat 25 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hallon_flicka Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Jo du som gammal veteran på hundparken (Jycklar hund heter Daniel men slutat..) vet jag att man INTE kan fuska, visserligen när jag var en ung slädhund så kom det ett "ninja fusk" så man blev Ninja hund. Richaell kanske du känner till? Han fuskade till sig 50,000 ben och så.. Men iaf just nu finns det inga fusk om det inte finns buggar, spinn lovade att det INTE skulle finnas fusk om det inte blev en bugg i spelet. EDIT:Glömde att du kan hacka spelet, men du kan bli stämd på ca 70,000 kr då. jodu, klart man kan fuska, du kanske tror att svt höll sitt löfte om att man inte kan fuska, men till din ära så ska du veta att moderatorerna har blivit allt fler och fler för att så många fuskare och tjuvar är i farten, senast igår hade en valp fuskat sig till ninja, du måste nog komma tillbaka och se hur mkt som har förändrats! hundparkens forum är t.o.m borta ! men vi kan väl ljuga och säga att hundparken är ett spel utan fusk om du vill det, men egentligen så är det ett spel som många personer (t.o.m danskar och norskar) gör sina hundar till ninja genom fusk, det finns vissa som gör vad som helst för att få veta det berömda fusket, och endel "säljer" det för pengar t.o.m :S jag antar att det var länge sedan du besökte hp, eller så är du bara oerfaren.. you should learn somtin' about it before you try 2 shout out fake info... Baaah, you are a kid whit mush left 2 learn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Jo du som gammal veteran på hundparken (Jycklar hund heter Daniel men slutat..) vet jag att man INTE kan fuska, visserligen när jag var en ung slädhund så kom det ett "ninja fusk" så man blev Ninja hund. Richaell kanske du känner till? Han fuskade till sig 50,000 ben och så.. Men iaf just nu finns det inga fusk om det inte finns buggar, spinn lovade att det INTE skulle finnas fusk om det inte blev en bugg i spelet. EDIT:Glömde att du kan hacka spelet, men du kan bli stämd på ca 70,000 kr då. Jaså du dem har skaffat sig moderatorer nu.. "you should learn somtin' about it before you try 2 shout out fake info... Baaah, you are a kid whit mush left 2 learn!" Var det till mig? Iaf det va det lär dig stava <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 jag fuskade precis innan dom började kolla och hålla på.. fick ett program av en kompis det hette :Zanzibar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drimis Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Hundparken är ett spel . Där har man en hund som kan gå upp i ranger (fråga inte vad ranger är) och bli olika hundår . Själv är jag 2 steg från högsta rangen så jg tycker det är då gansks kul , bli medlem själv ! det tar lite tid att gå upp i ranger men kämpa ! . :) Drimis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag har fuskat mig till att bli jycklarhund .... sen kan man ju luras oxå Tacklaren var / är mitt namn där med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.