Gäst Tomatketchup Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Var e ert favo-ämne?Vart e ert hateämne? Själv tycker jag SO och Bild är bäst och att Matte och NO suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 gympa är nog det roligaste och so suger tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Mitt favorit är nog....hum...hum...inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 musik rast å lunch ........å lov :P .......bild kan vara rätt kul å gympa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Lov e inget ämne som man har i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Jag tycker bild är bäst och engelska är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Bild är roligast Matte suger Redigerat 9 April 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Idrott tror jag ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Idrott, engelska och Geofrafi är bäst sen så är svenska, matte sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Matte Sämst, Engelska är kul för det är så enkelt, Geografi är också As roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Bra:Idrott, Engelska det är för lätt så man springer genom hela boken medans dom andra inte hunnit göra en sida :P Dåligt:Svenska,Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 So är det trevligaste ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.