jerkan Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 hej, jag behöver hjälp med mitt grafikkort....förut kunda jag köra cs och cz med openGL... men sedan jag ominstallerade datorn så funkar det bara med software mode, fasst det är bra grafik på alla andra spel som jag kör... jag har letat på grafikkortets hemsida men hittar ionget och jag har de senaste uppgraderingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag kanske e lite noob nu, men vad e openGL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gruntic Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det e en sak till 3d program och spel. Den rendrar 3d objekt så att spelen och program får samma grafik på olika grafik adapters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det e en sak till 3d program och spel. Den rendrar 3d objekt så att spelen och program får samma grafik på olika grafik adapters. men kan någon hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 testa att högerklicka på skrivbordet och gå in på egenskaper > avancerat > bildskärmskort > och avinstallera drivrutin då installerar du om den. JAG LOVAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Det var mysko...har du senaste eller hyffsat ny DirectX då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 as skumt problem, testa ovanstående Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.