Farenhait Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag har Photoshop 7.0 och jag råka stänga av dem där 3 rutorna på högersida hur ska jga få upp dme igen jag tryckte på krysset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) jag har Photoshop 7.0 och jag råka stänga av dem där 3 rutorna på högersida hur ska jga få upp dme igen jag tryckte på krysset bara stick in på verktyg eller fönster eller visa Redigerat 9 April 2005 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Hur sparar man dem så att dem funkar på fuska jag vet att det ska va gif men hur ska jag gö för att det ska bli 12kb det blir alltid mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 det vet jag ej sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 du tar File > Save for web välj som gif och sedan kan du t.ex. minska ner på antalet färger för att få ner storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Hur minskar mna på färgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) när du spara Redigerat 9 April 2005 av FIREFOX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.