Hivee Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Of course Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Of course http://images.encyclopediadramatica.com/images/c/ca/Hhhhhhhhhhnnnnnnnnnggggggg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 nee, metallica är inge bra. tycker jag.Du är ju från vettet. Metallica är gudomligt bra. Bullet for my valentine följer samma väg som Metallica, gudomliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 nee, metallica är inge bra. tycker jag.Du är ju från vettet. Metallica är gudomligt bra. Bullet for my valentine följer samma väg som Metallica, gudomliga Jag älskar Metallicas ballad Nothing Else Matters =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 nee, metallica är inge bra. tycker jag. Du är ju från vettet. Metallica är gudomligt bra. Bullet for my valentine följer samma väg som Metallica, gudomliga Jag älskar Metallicas ballad Nothing Else Matters =D Jag hatar folk som säger att de gillar Metallica, och sedan säger att deras favoritlåtar är Enter Sandman och Nothin Else Matters =_= Fast du kanske inte är sån.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Saxofonsolot är också väldigt bra.Jag stänger alltid av låten efter sådär 10 minuter. Helt otroligt hur många band som runt 80-talet lyckades förstöra bra låtar genom att slänga in ett saxofonsolo för att det var inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Vad är det för fel på ett saxsolo? Metallica är överskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 (redigerat) Den bästa låten är nog Thunder Road med Bruce Springsteen. http://www.youtube.com/watch?v=vsJsjaYm03E Övningsköra med Slagsmålsklubben krossar också. Redigerat 18 Februari 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Showtek-FTS(original mix) Showtek-Dominate(Melbourne mix) The keffat liv-Mobbare/Sug min kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Robert Tepper - No Easy Way Out Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Robert Tepper - No Easy Way Outhaha den från rocky 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Vad är det för fel på ett saxsolo? Metallica är överskattade. Ingenting fel på ett saxofonsolo i sig, men att slänga in det för att det var trendigt och "coolt" just då är inte bra. Har svårt att se hur Metallica är överskattade förresten. Det är ju helt klart det Metal-band som får ta absolut mest skit utan anledning. Du får gärna utveckla vad du menar när du säger så, precis som alla andra fåordiga Metallica-hatare. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.