Gäst Perisoreus Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag stör mig på trångsynta människor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag stör mig på - Fjortisar - Turkar/Negrer som går runt i märkeskläder och tror att dom är så balla - Hip Hopare i allmänhet Och ganska många av Xades punkter ( inte rasister/ nazister och folk som inte tror på gud m.m ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Visst. De ord som kommunismen strävar efter är smarta, och det är verkligen inget fel på tankarna bakom det hela. Men när det genomförs idag så blir det inte riktigt som det är tänkt, verkar det som.. ? Iof så Kuba det enda aktiva kommnismen på jorden runt nu, (tror jag?), och där är det ju kalas. Så ska det vara, då kommunismen funkar är det extremt smart. Men, som sagt, Fidel Castro är väl den enda som kan fixa detta.. ;). hur kan du citera lenin, han var nästan lika sinnesjuk som stalin ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 "Gud skapade inte människan. Människan skapade Gud." Några korkade romare trodde på all skit som "jesus" sade. Sedan spridde romarna "jesus" korkade idéer om kyrkan i Europa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jag hatar: När bilden/kameran rör sig i "icke valbar takt" på hederliga plattforms spel Att Europa diskrimineras på tv-spelsmarknaden Jag tycker att personer som seriöst tror på Gud bara är järn tvättade. Speciellt seriösa islamer som vänder sig mot ??? 5ggr. om dagen tror jag det är. Annars tycker jag att kyrkan har bra föreningar som gör utflykter och andra aktiviteter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 "Gud skapade inte människan. Människan skapade Gud." Några korkade romare trodde på all skit som "jesus" sade. Sedan spridde romarna "jesus" korkade idéer om kyrkan i Europa. <{POST_SNAPBACK}> HUR KAN DU SÄGA SÅ DÄR!! DU KOMMER BLI STRAFFAD AV GUD!! Hoppas du hamnar i h*lvetet och får se hur fel du hade :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Gud är dum i hela huvudet..... ooh en blixt... neeej aaargh, bonk (ljudet när mitt döda huvud ramlar ner på tangetbordet..... straffad av gud? jag trodde du var smartare en så Xade gör detta test för att se var du hammnar hímmlen eller h*lvetet. Jag kom till lvl 8 i h*lvetet http://www.4degreez.com/misc/dante-inferno-test.mv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jag är smart och Gud finns... Straffet blir snarare portad från himlen... detta test suger jag förstår inte varenda fråga och då kanske jag svarar som jag inte borde gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jag är smart och Gud finns... Straffet blir snarare portad från himlen... detta test suger jag förstår inte varenda fråga och då kanske jag svarar som jag inte borde gjort Oj, då kanske du blir portad från himlen bara för att du svara fel. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Har jag svarat fel eller? Man ska inte snacka skit om Gud! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 testet var ju mest på skoj, självklart skall man inte ta det på allvar.... om gud nu finns och är så god, varför finns det så mycket ondska i världen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg