Gäst Tomatketchup Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Ballt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Ballt! hur fick du den då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) Ballt! <{POST_SNAPBACK}> hur fick du den då ? QUOTA sas istället för Rockodile för då ser det inte konstigt ut. "Ballt" "Hur fick du den då?" Ser jätte konstigt ut. OCH NU KOMMER DU INTE MED "AJA TYCK DET DÅ!" Redigerat 23 April 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Ballt! <{POST_SNAPBACK}> hur fick du den då ? <{POST_SNAPBACK}> QUOTA sas istället för Rockodile för då ser det inte konstigt ut. "Ballt" "Hur fick du den då?" Ser jätte konstigt ut. OCH NU KOMMER DU INTE MED "AJA TYCK DET DÅ!" vad menar du ║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Han menar att du ska trycka "Svara" på vad sas sa och inte "Ballt" utan på "Jag har shiny deoxy på kort" så det blir: "Jag har Shiny Deoxy på kort" Mickee: "Hur fick du den då?" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Han menar att du ska trycka "Svara" på vad sas sa och inte "Ballt" utan på "Jag har shiny deoxy på kort" så det blir: "Jag har Shiny Deoxy på kort" Mickee: "Hur fick du den då?" aha nu förstår jag men man kan väl inte få en shining pokemon på ett kort :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jo, han säger ju det så, varför skulle han ljuga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jo, han säger ju det så, varför skulle han ljuga men det värkar konstigt men men säger han det så får man väl lita på han ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Min kompis har en shiny Metagross på kort,så det finns,shiny Pokemon kort alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 har dessa Köp pokemon diamond pearl http://www.serebii.net/diamondpearl/pokemon.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soldier_of_sverge Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 pokimon suger ;) aså hur gamla e ni haha pokimon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 pokimon suger ;) aså hur gamla e ni haha pokimon Jag är 13 och jag spelar Pokémon för annars hade inte Game Boy Advance uppfunnits din...uh...iallafall heter det Pokémon och inte Pokimon så det är du som suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg