Lajm Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja okej.. jag kanske har varit lite petig. Förlåt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Bra. Tack. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 kommer det ett nytt, när? jag önskar att man kan pka skateboard på nästa! :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 det hadde vart grymt om man kunde ha en film kamera å filma lite :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 det hadde vart grymt om man kunde ha en film kamera å filma lite :P Jaaa :D för jag tror det kommer vara mer övernaturligt som man kommer kunna se... så då ska man kunna filma i typ 10 sec..(om det inte går längre så klart) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 det hadde vart grymt om man kunde ha en film kamera å filma lite :P Men i såna fall så hoppas jag att man ska kunna se de övernaturliga sakerna bättre..<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 det hadde vart grymt om man kunde ha en film kamera å filma lite :P Jaa det tycker jag med... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Eftersom alla rykten om leatherface och massa skit har gått, så är jag rätt så säker på att R* kommer lägga till nåt.. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Annars blir bara övernturliga fansen bara jävligt besvikna och det skulle inte vara bra för R*. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Nae det kommer säkert mycket mer sånt.. å att man ser dom mer eller så.. Jag Tror att det kan vara R* som spred rykterna från början :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Eller dem tyckna personerna på gtaforumet..<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Eller dem tyckna personerna på gtaforumet..<_< Jaa.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg