Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Min nes kontrol har blivit konstig och det blir ingen bild. När jag startar den blir det bara en grå bild på min tv, är detta något som någon förstår hur jag kan laga(jag har alldrig haft igång den eftersom jag fick den begagnad av en kompis). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rubbad Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 har du ställt in kanalerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ja de har jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag hade samma problem så jag köpte ny connector kostar ca 70 kr dom kan man hitta på blocket eller tradera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 fungerade det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ja det fungerar som nytt eller så kan du tvätta din connector i t-röd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Var din bild grå och spelet startade aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 JA!!KÖP EN NY CONNECTOR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRZ Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Vet ni ingenting.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rubbad Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 lol? Hoppas du har kul med StarTropics nu..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vad betyyder lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg