nico Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 gäller fuskas regler även i gruppforum? kan man bli varnad av sånna moderatorer (som är mods i ett gf)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Enbart globala moderatorer kan varna. Inom gruppforum gäller "Ditt gruppforum, dina regler". (Som jag uppfattat det iaf) Mods i gruppforum kan däremot slänga ut en användare från sin grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Enbart globala moderatorer kan varna. Inom gruppforum gäller "Ditt gruppforum, dina regler". (Som jag uppfattat det iaf) Mods i gruppforum kan däremot slänga ut en användare från sin grupp. men ni kan moderera ett gf om man vill ha hjälp m ngt va? som klistra en tråd, ta bort ett inlägg t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Enbart globala moderatorer kan varna. Inom gruppforum gäller "Ditt gruppforum, dina regler". (Som jag uppfattat det iaf) Mods i gruppforum kan däremot slänga ut en användare från sin grupp. Jomenvisst. Om vi är medlemmar i gruppforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 mhm.. så man kan altså på sätt och vis tjäna lite på att ha med en mod som medlem... bra att veta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.