Gäst Spirtual Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Frölunda suger, de var inte förtjänta den vinsten! Det är inget lag som har varit bättre än Frölunda den här säsongen..Frölunda är värdiga vinnare...dom som inte tkr det är ba dåliga förlorare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Go, Go Frölunda! Dom bara äger och äger! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 (redigerat) frölunda va inte värda de sista målet men de spela bra hela säsongen o lundqust i mål han e ju extrem. för färjestad räckte det inte att ha elitseriens bäste back. FBK 4 ever Redigerat 16 April 2005 av Mighty Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Inte bäste back..Snarare störste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Inte bäste back..Snarare störste. Nämn EN bättre back i ES. Men smaken är ju som baken. ;) Jag ser Chara som den bästa backen i ES trots finalgenomklappningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Färjestad hade det bästa back paret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Okej då, den här säsongen hade dom det.. Men säsongen 02-03 så var det Magnus Johansson och Ronnie Sundin som regerade på isen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 haha, ronnie äger.... han e så j*vla go skall förövrigt trycka upp niklas andersson på min frölunda tröja..... det bestämde jag redan innan matchen, att den som gjorde avgörande målet för vf skulle få stå på min tröja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Målet var inte snyggt han sköt ju bara!! Hejar på Färjestad! Men det var nog rättvist att Frölunda vann!! Dem har spelat bättre! Dem har varit bättre hela året. Men nästa år då vinner Färjestad Man ska ju inte sikta, lär inte eran tränare er nåt? Om man är väldigt fri och upp til 5-10 sek att sikta, då kanske. Men man ska panga på mål bara. Alla sporter gäller detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Gillar inte Frölunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.