Autobahn Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag är inte så säker på ifall det kommer till Xbox.. ^_^ Det ända rätta man kan göra är att vänta och se >________> :zzz: Jag hoppas inte Microsoft ljuger nu eller något och man får ju hoppas att det blir av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 microsoft brukar hålla vad dom lovar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<Icergin> Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag tror inte det kommer fable 2 fast jag har ju int ens spela ettan!! :visslar: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag tror inte det kommer fable 2 fast jag har ju int ens spela ettan!! :visslar: B) bara för att du har inte har spelat ettan så kommer inte 2:an?? ( O K ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 microsoft brukar hålla vad dom lovar. hoppas det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 jag vill också att det skulle vara att man såg liven på fienden man möter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steen Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 om fable2 kommer till pc så kommer det till xbox säg ett nytt spel som har kommit till pc som inte fins på xbox vad jag vet så fins det inte ett enda men jag hoppas att fable2 kommer att bli lite svårare och mycket längre för 1:an klarade man ju ut på 10 timmar med alla side q och fick barn och så + att jag vill att det ska bli ett bra RPG online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 the lost chapters e inte fable 2..de e bara 1:an som de har gjort om till pc form och modifierat lite..(några fler quest..osv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg