RealCS_2 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag tycker det är kul men litte för svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag tycker inte det e så skärskilt svårt,själv har jag varvat det! 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag tyckte det inte va lika ballt som jag förväntade mej... :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag har det på x-box.jag är på 4:de uppdraget med Apu och jag tycker att det är ganska bra!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Det vekar kul vet inte har inte testat bara sett å reklam tv :roll: hehe vilka kan man va ??!!?!?!?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 först är man Homer sen Bart sen Lisa sen Marge sist Apu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Är det bara fyra banor eller? :?: Så man e en gubbe på varje bana. Om det bara är 4 banor så :| Lite tråkigt man klarar det snabbt då kanske :roll: :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 DET ÄR INTE BARA FYRA BANOR UTAN DET ÄR SJU BANOR: LEVEL 1:HOMER LEVEL 2:BART LEVEL 3:LISA LEVEL 4:MARGE LEVEL 5:APU LEVEL 6:BART LEVEL 7:HOMER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg