Gäst GOLDEN MAN Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 jag tycker det e coolt .först trodde jag ej att den skulle komma till xbox men nu när den gör det ska jag köpa den så fort den kommer ut vad tycker ni?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 tycker att det ska bli skitkul när GTA: SA kommer till Xbox. Jag trodde hela tiden att det skulle komma och nu väntar man bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzibit Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 jag tycker det e coolt .först trodde jag ej att den skulle komma till xbox men nu när den gör det ska jag köpa den så fort den kommer ut vad tycker ni?? ;) jag tycker det är as grymmt att det kommer på Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cs123 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 jag tycker det e coolt .först trodde jag ej att den skulle komma till xbox men nu när den gör det ska jag köpa den så fort den kommer ut :D hej hur mår dU ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kat5 Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 jag tycker det e coolt .först trodde jag ej att den skulle komma till xbox men nu när den gör det ska jag köpa den så fort den kommer ut vad tycker ni?? ;) jag tror det är coolt min kusin har det på playstation2 det ska bli kul B) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag trodde det redan fanns till Xbox men det fanns inte :huh: Men det kommer bli coolt, Fast jag kommer inte köpa det . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Det är ju ett grymt spel så det kommer att bli bra Men ska inte köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg