Shark Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Inte för mig heller. Men det funkade när jag körde spelet för första gången.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 det har funkat nån gång för mej men inte sen dess ............ skulle man trycka på Cirkel för att pluppa ut den där grejen??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja, men det funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 För mig fungerar inte varningsskottet. :( inte för mej heller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
omega23 Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 om det är nåt mettal sökande grejs vet jag inte men om man släpper en sån på vägen där det åker/går bilar/människor så blir dom rädda det vet jag iallafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Funkar iaf för mig B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Speltok Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Jag kan göra det, jag fattar inte vf de inte går för er :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
omega23 Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 ja det var kul då men det har nästan alltid funkat för mej jag kan släppa dom där ljusgrejerna/värmesökande :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg