Joe Cool Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Mig eller han? Jag skulle bara lägga till att med Windows Messenger kan folk skriva till mig men så fort jag svarar på vad nånn skriver så dör den! Blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Sorry med denna dubbelpost men; jag läste idag på Microsofts hemsida att problem som mitt är kännt för att min router inte hade stöd för Proxy med Socks5 eller vad det var. Därför hade jag tänkt att installera ett program som heter CCProxy där dessa problem skall kunna lösas! Någon annan som gjort samma sak?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 LoL de va ett år sedan någon skrev på denna tråden n00bs! ni e sena om ni har något att säga kom hem te mig å säg de istället för att leka kaxig på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Hoppas att du har skoj iaf. MSN funkar fortfarande inte. Ska nog köpa en Netgear router ist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.