Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

1. när kan man få nya mini-games jag har 33 stjärnor och har inte fått en enda mini-game :(

2. när/var får man luigi ?

3. när/var får man wario ?

4. vad finns i det rummet där man kan byta till mario luigi wario och yoshi bredvid warios rum finns det ett vitt rum

5. kan man få nya multi-player banor ???

Skrivet
1.Om man fångar kaninerna

2.Om du ser ett stort spöke i hallen till spök gården så finns det ett större spöke i träd gården

3.i spegel rummet i hans tavla

4.i hallen finns det många dörrar leta i alla

5.vet inte!

1. det har inte kommit nån kanin

2. jag vet var den banan e men jag vet inte var man får luigi

3. hur kommer jag in dit ?

4. jag letar inte efter en dörr jag undrar vad det finns inne i en vit dörr bredvid warios dörr

Skrivet (redigerat)

1. fånga kaninerna som finns i olika rum och ute i trädgården.

2. i spökbanan, på andra våningen finns flower power ta den med mario och flyg upp till tredje våningen och hoppa in i luigis tavla.

3. när du klarat andra bowser går du upp till andra våningen. innanför en dörr är ett spegelrum. va luigi ta en av blommorna så du blir osynlig gå in i spegeln och hoppa in i wario tavlan.

4. vet inte vad som finns men för att öppna ska du fånga 8 vit glittrande kaniner som ibland finns där vanliga kaniner finns (tror det är så här).

5. tror inte det.

Redigerat av ville10
Skrivet

1:när man har hittat alla kaniner

2:i spök banan

3:när man e luigi och hoppar in i spegeln när man har tagit flower power i det rummet med en tavla på luigi ps. (man måste ha luigi)

4:bowser på skoj vet ej kanske e den nyckeln man får när man har hittat alla silver kaniner vet ej men vill järna veta

5vet inte

• 1 år senare...
  • Skapa ny...