Slasktratt Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Mission runt 31, efter man rännt iväg med spaceshipet och blivit stoppad av Johns. 2 minutes i excersiesrummet att hitta en väg ut. Hur f*n ska man göra ? :huh: Alltså, vilken väg ut ? Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Ja vet denna topic e gammal..men om du fortfarande behöver hjälp så ska man gå till en annan sovmakapär och hoppa in på nåt sätt(kommer inte ihåg.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 klarade skiten några minuter efter jag hade skrivit ;) kan iallafall skriva hur jag gjorde - bara att ränna runt i rummet i flera minuter, sen kommer riddick själv på hur han kan rymma, så är de bara att sno napoleons restructionsäng så simpelt, men dumt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 jaså....jag var tvungen å trycka på hans säng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg