epaaj Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 Jag har länge haft diablo 2 och D2exp. Idag bästämde jag och min bror för att köpa ett till D2exp så vi kan köra samtidigt online på battle.net. Vi kör altså med samma D2 cd-key men med olika D2exp cd-keys. Jag trodde det skulle räcka men det gjorde det tydligen inte. När jag satt och spelade och han skulle starta så stog det att cd-keyn redan är "inloggad". Måste jag sticka iväg till spelbutiken igen och köpa D2 eller är något annat knas? Måste man ha en Diablo 2 cd-key och en Diablo 2: Lord of Destruction cd-key var för att kunna spela samtidigt på battle.net? Citera
Dysfunction Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 Ja, jag har för mig att båda nycklarna måste vara originella. Citera
fredrikm92 Skrivet 18 April 2005 Rapport Skrivet 18 April 2005 ja,ni måste har varsin d2:orginal oxå ;) Citera
epaaj Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Skrivet 18 April 2005 Ajdå, jag var rädd för det. Blir ju dyrt om man ska hålla på och köpa dubbla kopior av alla spel :/ Citera
fredrikm92 Skrivet 18 April 2005 Rapport Skrivet 18 April 2005 mhm... Ps.om du behöver hjälp ir nåt så heter jag *fredrikm92 på diablo 2:LoD oxå Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.