Guggo Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 det finns..... sc3 e as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Köp Joint operations! eller Rome total war.. det är nog de roligaste spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Swat 4 har jag provat på och är ett otroligt kul spel. Leka Polis och ta ut gisslan och sådant. Det är mycket lovande spel som jag själv skulle vilja ha och spela.(Bara spelat Demot). Annars finns ju mitt favorit Strategi Spel; Slaget Om Midgård. Fast det är väl om du gillar Sagan Om Ringen och sådant -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) jag säger bara en sak: Spliter cell! superkul det finns många av dom och ju nyare du köper ju bättre grafik,mer vapen o.s.v får du ju [EDIT] fast wow är ju oxå väldigt kul med det kostar så himla mycket :( Redigerat 19 April 2005 av fredrikm92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 (redigerat) Du kan ju alltid köpa guild wars. Det är som WoW men ingen månadskostnad. Kommer ut den 28:e. Har testat betan e sk*t kul. Ett måste. Redigerat 20 April 2005 av Xbox_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Köp Swat 4 :cool: as grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 World of warcraft tycker jag (fast de blir ju en hel del månadskostnader i längden). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.