Nemerlon Skrivet 16 April 2005 Rapport Skrivet 16 April 2005 Hmm jag undrar om någon vet hur man går ner och ser allting från sidan på slaget om midgård för man ser ju typ allt uppifrån i en 75 graders vinkel så jag undrar om man kan kolla från sidan och typ ha känslan av att vara inne i striden. Snälla svara :gitarr: Citera
Ackilon Skrivet 17 April 2005 Rapport Skrivet 17 April 2005 du vet den som du rullar ner sidan med på internet??den kan du använda att kolla i striden på närhåll!!!! :medieval: Citera
Nemerlon Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Skrivet 17 April 2005 du vet den som du rullar ner sidan med på internet??den kan du använda att kolla i striden på närhåll!!!! :medieval: Vad menar du? Citera
Salzalada Skrivet 17 April 2005 Rapport Skrivet 17 April 2005 Han menar exakt samma sak som Andy. Citera
Nemerlon Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Skrivet 17 April 2005 Jahamen jag vill inte zoma in uppifrån utan att man ser allt från sidan om man har spelat age of empire spelet där man kan vara i stenåldern och framtiden så vet nog denne person vad jag menar :medieval: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.