Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Ja, var finns den tredje inbrottsbilen i San Andreas? Alltså var i Las Venturras? Har bara hittat den i Los Santos och den i San Fierro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 jag har en fråga. var ligger rånarbilen på los santos och san fierro. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 jag har en fråga. var ligger rånarbilen på los santos och san fierro. :blink: Den första ligger i ganton..den andra vid ett gammalt garage norr om bilskolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Ja, det vet vi, men var i Las Venturas ligger den då?? >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Ja, det vet vi, men var i Las Venturas ligger den då?? >.< Det vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Ja, det vet vi, men var i Las Venturas ligger den då?? >.< Jaha. Ingen annan som vet? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Hmm.. Man måste tjäna ganska mycket på inbrott i L.V, efter som många där är rika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 vilka hus kan råna :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 vilka hus kan råna :evil: Alla förutom las venturas,sweet och og locs hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 vilka hus kan råna :evil: Nä, det står i min guide att det ska vara en inbrottsbil i varje storstad, men det står inte var, förutom den i Los Santos. <_< Men ni svarar ju inte, utan bara spammar.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 jag ska leta efter den!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 jag ska leta efter den!! :cool: va d ínte den du hittade ??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg