flewix Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Vet någon hur jag kan skapa en server med lösenord o så mina vänner kan komma in på den ? jag har tatt create server förrut o när jag säger ip:n så får dem inte fram banan VET NÅGON ? SNÄLLA HJÄLP MIG.DET E ASSÅ CS:SOURSE SOM JAG SNACKAR OM ;) OCH PÅ INTERNET INTE LAN !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flewix Skrivet 17 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) Vet någon hur jag kan skapa en server med lösenord o så mina vänner kan komma in på den ? jag har tatt create server förrut o när jag säger ip:n så får dem inte fram banan VET NÅGON ? SNÄLLA HJÄLP MIG.DET E ASSÅ CS:SOURSE SOM JAG SNACKAR OM ;) OCH PÅ INTERNET INTE LAN !!! men asså hallå vet inte någon hur jag ska göra ? Redigerat 17 April 2005 av flewix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 hihih tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 du ska göra en detecded server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.