saverty Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) Det här kanske är lite konstigt men nu måste jag veta, alla som har köpt nån dataspels tidning förut iväntan på half life 2 fick säkert med några filmer på cd som jag eller gått in på nån sida med filmerna men nu när jag har kört igenom hela spelet ser jag nästan inget som på filmerna som tex. vad är hydra någonstans och var finns dom där platserna i ravenholm eller vad det är också vidare vet nån? :huh: ledsen om jag skrev på fel sida. Gå helst in på half life sidan det finns en likadan, den här är ju på fel sida Men ni är välkomna att skriva här. Redigerat 22 April 2005 av xela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 kan nån skriva en länk till nån sida där de finns sådans filmer från halflife 2 har precis klarat ut spelet efter en dags spelande *phuu* gav mig f*n på att aj skulle klara de;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) Den jag brukar gå in på är www.gamespot.com Redigerat 19 April 2005 av xela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.