KazeN Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Hur fasen får jag död på denna boss? Jag tänkte att det är nog smartast att gå och kolla vad killen hade för plan så jag tog det alternativet. Jag kan liksom inte få slut på henne, kan man inte undvika hennes magi på något sätt? jag dör ju på grund av det hela #@%& tiden! Hjälp please. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Vilken boss är det :S.. Kommer inte ihåg ngn som heter det. Är det en liten djävul? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Det var den där dottern till vad-han-nu-hette i palmacosta. Klarat det nu dock, men har fått värre problem med seal of water-bossen. Får nog kanske be brossan att hjälpa en om ni inte har något tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pro-Jounin Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Där är det nog bäst att använda det motsatta elementet =P typ fire tror jag det blir. Sen kan det ju alltid vara bra att levla upp gubbarna som vanligt. Fast med lite flyt, skicklighet och tillräckligt mycket items så går det att klara bossen utan det motsatta elementet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Men eld borde ju vara uselt mot vatten? motsatta borde typ vara is/gräs eller något annat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 nepp låt kratos och genis göra lighting hella tiden och döda henes medhjälpare först en bra u.attack mot henne är kratos/genis :lighting+ loyd :tiger blade=l.tigerblade Mot element:blixt :student: (allt är säkert felstavat suger på att stava) lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag använder inte genis någonting. Men hur bestämmer man vilka slags attacker dom bara ska göra? Jag tycker det verkar som att dom bestämmer själv hur dom gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Någonstans på menyn (innan fighten). Kommer inte ihåg. Men det kan ha varit på Tech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 På Tech menyn kan man bestämma vad dom ska göra, det är oxå där man bestämmer om datorn ska styra gubben, eller om en mänsklig spelare ska det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jo, det var det. Nu är jag på vindbossen som är jobbig men jag komemr nog klara honom strax :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst left_behind_04 Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Vilka gubbar använder du? det borde inte vara något problem på någon boss om du bara använder rätt gubbar och du tar din goda tid och levlar upp dom. fly t ex inte från någon battle du får lite exp men du går upp i lvl :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Onödigt att rota upp gamla trådar. Jag har redan klarat spelet. Någon moderator kan låsa tråden om dom ser detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg