Hoppa till innehåll

Tales Of Symphonia

KazeN

Rekommendera inlägg

Hur fasen får jag död på denna boss? Jag tänkte att det är nog smartast att gå och kolla vad killen hade för plan så jag tog det alternativet. Jag kan liksom inte få slut på henne, kan man inte undvika hennes magi på något sätt? jag dör ju på grund av det hela #@%& tiden! Hjälp please.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var den där dottern till vad-han-nu-hette i palmacosta. Klarat det nu dock, men har fått värre problem med seal of water-bossen. Får nog kanske be brossan att hjälpa en om ni inte har något tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Där är det nog bäst att använda det motsatta elementet =P typ fire tror jag det blir.

Sen kan det ju alltid vara bra att levla upp gubbarna som vanligt. Fast med lite flyt, skicklighet och tillräckligt mycket items så går det att klara bossen utan det motsatta elementet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

På Tech menyn kan man bestämma vad dom ska göra, det är oxå där man bestämmer om datorn ska styra gubben, eller om en mänsklig spelare ska det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Gäst left_behind_04

Vilka gubbar använder du? det borde inte vara något problem på någon boss om du bara använder rätt gubbar och du tar din goda tid och levlar upp dom. fly t ex inte från någon battle du får lite exp men du går upp i lvl :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...