Chagi Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 varför har ni tagit bort det med att man kan ladda upp avatarer från internet? jag har nämligen gjort en avatar som är 15,2 kb när jag sparat för webben. så här ser den ut http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Avatar-1.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Har du redan glömt bort reglerna? 12kB är max formatet.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 jag vet men jag får den inte mindre än 15,2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 varför har ni tagit bort det med att man kan ladda upp avatarer från internet? jag har nämligen gjort en avatar som är 15,2 kb när jag sparat för webben. så här ser den ut http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Avatar-1.gif Gö en avatar sin inte tar en så stor utrymme då? Ladda sedan upp den bilden som din nya avatar och tryck updatera på webbfönstren om avatarn inte syns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 admin har sagt att folk misskötte det så de tog bort den därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Om man är FuskaVIP får man väl ha större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 jups Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Nej, inte i avatarväg... Men jag får bifgoa mer bilder... Och ha mer album... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 just ja, det var personligt foto jag tänkte på, det får vara 20kb då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nataji Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Du kan ju förminska bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.