Spikey Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Hur ska jag göra för att kunna göra Mistery Gift på Fire Red? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Gå till ett Pokemon Mart och på disken så är det en lapp,skriv: Link Together With All Så kommer du ha Mystery Gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Japp det finns många trådar om det här, man kan ju alltid kolla på www.pokemon.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Japp det finns många trådar om det här, man kan ju alltid kolla på www.pokemon.com det står ju inte så mycke där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Tack! När jag väljer Mistery Gift så står det You do not have any wonder cards. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Tack! När jag väljer Mistery Gift så står det You do not have any wonder cards. :angry: ingen vet vad man ska göra ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Tack! När jag väljer Mistery Gift så står det You do not have any wonder cards. :angry: Jag vet! <_< Jag HATAR sånna som säger sånt som dem inte vet, vi har över 10,000 medlemmar på forumet, skulle inte änns en veta?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Tack! När jag väljer Mistery Gift så står det You do not have any wonder cards. :angry: joo någon borde veta ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 (redigerat) MEN!! Han sa ju att han visste -.- Läs lite.. Och Förlåt om jag klagar.. Men det är jobbit och jag har inte nått annat att göra :P Redigerat 23 April 2005 av Froancise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 MEN!! Han sa ju att han visste -.- Läs lite.. Och Förlåt om jag klagar.. Men det är jobbit och jag har inte nått annat att göra :P joo aa det är lite jobbigt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Japp det finns många trådar om det här, man kan ju alltid kolla på www.pokemon.com Det är ju Pokémons officiella sida! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 Japp det finns många trådar om det här, man kan ju alltid kolla på www.pokemon.com ja jag vet men det finns inte så mkt fakta där ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg