Spikey Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry: Jag har vist en kompis och han har också Mystery Gift. :angry:
mickee Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry: men asså jag tästade med min bror och det funkade inte :(
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Skrivet 14 Maj 2005 Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry: Förlåt,jag vet inte vad som flög in i mej! :(
Spikey Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2005 Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry: Samma här, Det där med Mystery Gift är en bluff :angry:
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Skrivet 16 Maj 2005 Det är ingen bluff alls,det räcker inte att bara göra det med någon man känner. Mystery Gift e en j*vla knepig grej.Och tro på mig.Jag e expert.
mickee Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 Det är ingen bluff alls,det räcker inte att bara göra det med någon man känner. Mystery Gift e en j*vla knepig grej.Och tro på mig.Jag e expert. om du nu är expert så säg exat hur man gör med mystries gift !
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Skrivet 20 Maj 2005 Ja mickee :rolleyes: ,vet du att experter inte behöver veta allt? <_< T.e.x om en forskare som e expert på dinosaurier så betyder inte det att han vet vad som gjorde så att dinosaurierna dog?Har du tänkt på det.
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Skrivet 27 Maj 2005 du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire ! wonder card och wonder news e väl inga pokm !? jag har aldrig mött nån sån på ruby o sapphire
Gäst Wish_Maker Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Skrivet 29 Maj 2005 Nej det är inga Pokemon.. Det är nått korvigt med Mystery Gift vet inget mer..
Rekommendera inlägg