Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:

Jag har vist en kompis och han har också Mystery Gift. :angry:
Skrivet

Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:

men asså jag tästade med min bror och det funkade inte :(

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Förlåt,jag vet inte vad som flög in i mej! :(

Skrivet

Samma här, Det där med Mystery Gift är en bluff :angry:
Gäst Tomatketchup
Skrivet

Det är ingen bluff alls,det räcker inte att bara göra det med någon man känner.

Mystery Gift e en j*vla knepig grej.Och tro på mig.Jag e expert.

Skrivet

Det är ingen bluff alls,det räcker inte att bara göra det med någon man känner.

Mystery Gift e en j*vla knepig grej.Och tro på mig.Jag e expert.

om du nu är expert så säg exat hur man gör med mystries gift !

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Ja mickee :rolleyes: ,vet du att experter inte behöver veta allt? <_< T.e.x om en forskare som e expert på dinosaurier så betyder inte det att han vet vad som gjorde så att dinosaurierna dog?Har du tänkt på det.

Skrivet
du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !

wonder card och wonder news e väl inga pokm !? jag har aldrig mött nån sån på ruby o sapphire

Gäst Wish_Maker
Skrivet

Nej det är inga Pokemon.. Det är nått korvigt med Mystery Gift vet inget mer..

• Skapa ny...