Spikey Skrivet 25 April 2005 Författare Rapport Skrivet 25 April 2005 (redigerat) Vad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News? Redigerat 25 April 2005 av link
mickee Skrivet 25 April 2005 Rapport Skrivet 25 April 2005 Vad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News? du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 April 2005 Rapport Skrivet 25 April 2005 Japp det finns många trådar om det här, man kan ju alltid kolla på www.pokemon.com Men dom renoverar på sidan typ(eller vad tusan det heter)
Gäst Wish_Maker Skrivet 25 April 2005 Rapport Skrivet 25 April 2005 Vad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News? Varför Quotade du "Vad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News" sen skrev du "du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !" det var ju knasigt.. du ska ju trycka "Svara" på det du ska svara på som "Hur får man latios och latias" då kan du skriva "du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !"
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 April 2005 Rapport Skrivet 26 April 2005 Jag tycker du klagar väldigt mycke Froancise,men du har rätt.
Gäst Wish_Maker Skrivet 26 April 2005 Rapport Skrivet 26 April 2005 Det är därför jag klagar ^_^ jag har ju rätt i alla fall.
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 Varför Quotade du "Vad ska jag göra för att få Wonder Cards och Wonder News" sen skrev du "du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !" det var ju knasigt.. du ska ju trycka "Svara" på det du ska svara på som "Hur får man latios och latias" då kan du skriva "du kan inte fånga dem på leaf green eller fire red men du kan linka dem från ruby och sapphire !" <{POST_SNAPBACK}> blev del sorry !
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 April 2005 Rapport Skrivet 28 April 2005 då kan man backa.. och trycka rätt
Spikey Skrivet 2 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Maj 2005 När jag väljer Mystery Gift, Wonder News, Wireless Communication så står det searching for a Wireless Communacation system. wait... och sen väntar jag jätte länge utan att något händer varför händer ingenting?
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Skrivet 2 Maj 2005 Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry:
Gäst Wish_Maker Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Skrivet 3 Maj 2005 Därför,du har ingen kompis och det är ju ingen på Fuska som kan det.Om Mystery Gift alltså.Måste man säga det 2658 gånger för att någon ska fatta något? :angry: Du måste säga det 2659 gånger!.. och den dära ||_||_|| killen med så konstigt namn.. han har en röd sur smile till bild.. han ja han sa att han kan mystery gift.. i nån tråd
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Skrivet 4 Maj 2005 Har inte jag sätt och då kan han inte ha sagt så.Varför?Jo eftersom jag kollar varenda ämne här i Poke forumet.Varje dag(eller nästan då)
Rekommendera inlägg