Nain Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Är det någon mer som lyssnar på Tampong Tomtarna. Deras låtar är så j*vla grymma. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Nej! Dom suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Jag skulle med ett leendé på läpparna rånmörda hela bunten. De är idioter som driver med folk de inte vet vilka de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 hmmm, har bara hört cp-barn,och den är minst sagt speciell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Dom är konstiga, göra låtar om cp barn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Man hör redan på namnet att dom gör dålig musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Jag har bara hört cp-barn, och jag tycker faktiskt att den är ganska rolig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 En i min klass känner en som e med i tampongtomtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Jag har hört Rasmus (In Da Lagård) och cp-barn. Och dom är ganska konstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Vilka är dessa "Tampong Tomtarna"? Är dom en oseriös grupp som spelar oseriös musik eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Vilka är dessa "Tampong Tomtarna"? Är dom en oseriös grupp som spelar oseriös musik eller? Rasmus (In Da Lagård) är samma låt som 50 Cents - P.I.M.P., fast med annan text. Dom är rätt oseriösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Nej de verkar halv seriösa, så bra låtar, har varenda en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.