Ratchet Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Det lär ju bli grymt men jag har set ganska få bilder. Är det nån som kan hosta upp några screenshoots från det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Vad? Ett kommande DB spel, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Ja, spelet heter dragonball advanced adventure och utespelar sej som son goku i de unga åren. Spelet verkar enligt de bilder jag har sett vara identiskt med de 14 första böckerna och det släpps 27 maj. :student: HÄR kan du se tre bilder om du bläddrar ner en liten bit. dessa och en till är tyvärr de ända jag hittat. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Det är ett plattforms-spel... Men borde det inte spelet sluta i bok 17 istället för 14? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 aja, det var bara på ett ungefär! Men jag vill som sagt gärna ha fler bilder!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 jag tror inte det kommer att funka som plattforms-spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Ratchet..KAN MAN VAR KÖPER MAN GULD DEVASTATOR DÅ!!?!??!?! jag tror att det kommer att bli jätte roligt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Va inte det spelet till ds? :huh: har för mig det att det var nåt spel med unga goku till ds. Men låter sköj till gba har du något fakta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Det vore bättre om det var helikopter-vinkel, som i legacy of goku spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Nu har det ju kopmmit ut och det är jätte roligt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Va inte det spelet till ds? :huh: har för mig det att det var nåt spel med unga goku till ds. Men låter sköj till gba har du något fakta? det spelete finns till GBA jag har det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg