FabbeW Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 på two island: Om du vill ha mega attacken på din nybörjare pokemon ska du gå längst upp på two island och gå in i huset. prata med gumman ( du måste ha din nybörjar pokemon först i partyt) B) prata med henne så får du mega attacken Har aldrig prövat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 men varför skriver du det är då om du inte prövat? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FabbeW Skrivet 18 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 därför att m,ina vänner har sagt det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) Åh,vänta Mega attacken du snackar om e speciela attacker: Jag minns bara Charizard:Blast Burn Redigerat 19 April 2005 av Rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Ja jag hade också till Charizard och det var blast burn om jag minns rätt. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Gamer Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Ja charizard har den... Blastoise har hydro canon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Vadå funkar det bara på dom 3 första pokemon och inte på Mewtwo eller Jynx eller sånna utan bara på Venusaur ->Charizard<- och Blastoise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Ja bara på nybörjar pokemonen, "mega attacker" lol! Det finns redan ämnen om detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Ja bara på nybörjar pokemonen, "mega attacker" lol! Det finns redan ämnen om detta. venosaur lär sig freenzy plant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg