Xagez Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Du har precis samma problem som mig Chi :blink: Men borde nog funka om vi typ skapade en mapp med namnet '' Music '' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oof Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Du har precis samma problem som mig Chi :blink: Men borde nog funka om vi typ skapade en mapp med namnet '' Music '' Hej ... Låter som om ni fortfarande går in fel väg.. Alltså ni går in på Mina Dokument.. inte i Den Här datorn... Mina Dokument ---> EA Games ---> The Sims 2 ----> Music Hoppas ni hittar rätt nu =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Du har precis samma problem som mig Chi :blink: Men borde nog funka om vi typ skapade en mapp med namnet '' Music '' Hej ... Låter som om ni fortfarande går in fel väg.. Alltså ni går in på Mina Dokument.. inte i Den Här datorn... Mina Dokument ---> EA Games ---> The Sims 2 ----> Music Hoppas ni hittar rätt nu =) Man går ju in där man har lagt filen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag vill inte ens veta... Jag får huvudverk av att lyssna på Simmarnas radion.. <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag fattar inte varför ska man Bumpa upp en tråd från 2005? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Hej. Jag har också samma problem. Jag har precis fått lägenhet (eller köpt det till min syrra) och då kan man göra en egen radiostation på alternativ. men jag la in massa queenlåtar på en mapp som jag döpte till "bra musik" men det funka inte.... Men kan lägga in queenlåtarna i en annan kategori tex pop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg