Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 läser ni också svåra/onödiga saker..... vi läser kärnfysik, onödigare får man leta efter..... min lärare håller på utbilda klassen till kärnfysiker, barsebäck här kommer jag !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Svensk litteraturhistoria e nog lite mer onödigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 haha, det har jag me läst... svin tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Algebra är änu onödiare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 nej, matte måste man ju kunna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 Algebra är en del av matematiken men väldigt onödvändigt att kunna. Algebra = 4x+6x=10x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 jag vet vad algebra är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 hmm.. tror jag vet vad ni menar... variabler & uttryck typ? jobbigt, ett exempel från min mattebok; Beräkna värdet av uttrycket 3x-4+2x-y+5y för x=1/4, y=1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Ja presis vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 Matte är viktigt att kunna, men när använder man algebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 när man har prov :P närå, men kanske om man ska räkna ut något, t.ex. milkostnad eller nåt. eller i programmering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 jo, men det gör man ju inte så ofta.... tycker fortfarande att kärnfysik är onödigast en fråga från min bok: vad bildas när den vanligaste isotopen av uran... sönderfaller? vilka partiklar skickas då ut från isotopen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.