Gäst wozfe Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Är det någon här mer än jag som kör pokemon netbattle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 www.netbattle.net Du måste ladda ner för att kunna köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) Hur är det? Hur får man pokemon osv? Redigerat 19 April 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 man kan "göra" egna pokemon, alltså välja attacker, nature, vilka stats som ska vara höga eller låga. Man kan välja bland alla attacker som den poke monen kan lära sig. Det e jätteenkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Spelade innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 e det skoj?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 om man gillar pokemon så är det skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Någon som vill köra det? Med mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 heter "wozfe" på pokemon netbattle (precis som på fuska.se). Om du ser att jag är inne så kan vi köra. Förresten, är du bra på pokemon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Nej, Jag är inte särskilt bra på det mend et var hyvsat kul körde 2 matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.