Rallypacker Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 Hör hit alla Green day fans! Green day har bestämt sig för att göra en spelning i Sverige. Den är den 3 Juli i Skandinavium, Göteborg! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 f*n i göteborg.. kan dom inte ha 2 ist ? i umeå tex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 åhh neeej...måste dom komma hit.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 SNACKA OM :cool: MÅSTE DIT! Och om någon hindrar mig så :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 20 April 2005 Rapport Dela Skrivet 20 April 2005 (redigerat) Kanske ska fa och se dem när dem är i Chicago :lol: Redigerat 20 April 2005 av Farenhait Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 den kanske man skulle ta och gå på spiritual: vad har du imot greenday Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag gillar dom inte..så e d ba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 det finns inte så mycket billjetter kvar! Bokade mina kl. 9.00 i morses när dom släpptes! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Green Day, ett av mina favoritband. Dock så har jag nog inte möjlighet att gå på den konserten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 synd.. den lär ju vara SÅ ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 www.ticnet.se, det är mkt biljetter kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 inte på sittplats, bara spridda biljetter och ståplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.